Galerie Harfa se zařadila mezi oblíbená obchodní a zábavní centra

Přestože Galerie Harfa se otevřela před rokem, 11. listopadu 2010, stále je nejnovějším obchodním centrem v hlavním městě. Ke 160 maloobchodním jednotkám na celkové ploše 49 tisíc metrů čtverečních přibudou v příštím roce ještě další atraktivní značky, čímž bude obchodní centrum téměř stoprocentně pronajato. Vedle široké škály obchodů a služeb se centrum od svého otevření orientuje na módu, sport a zábavu a pestrou nabídku sportovních možností na střeše.

Střecha se stala centrem relaxace a trávení volného času: vedle sportu nabízí v příjemném zeleném prostředí také dětské hřiště, interaktivní obří hudební nástroje, na které si každý zájemce může vyzkoušet zahrát, či příjemné posezení v restauracích a kavárnách. A jako třešnička na dortu DinoPark, jenž byl v soutěži agentury Czech Tourism Kudy z nudy 2011 vyhlášen novinkou turistické sezóny 2011 v rámci celé České republiky a nejlepší turistickou atrakcí Prahy 2011. Za rok v obchodním centru proběhly desítky kulturních, sportovních a společenských akcí.