Jak si vybavit pracoviště pro pohodlnou práci na home office?

.

. Zdroj: Unsplash.com

Zajímá vás, jak efektivně a zároveň vkusně vybavit pracoviště? Pokud podnikáte a chcete svým pracovníkům vytvořit inspirativní prostředí pro práci, zjistíte, že v jednoduchosti je síla.  Máme pro vás připraveno několik tipů na to, aby se zaměstnanci cítili co nejlépe v pracovním prostředí a měli kolem sebe vše potřebné pro kvalitní a efektivní práci.

Ve chvíli, kdy pracovník přijde na pracoviště, je důležité, aby na něj působilo příjemně, vzdušně a prostorně. Velkou roli hrají barvy použité v interiéru, světla a okna. Nezapomínejte na rozmístění nábytku v pracovních prostorách i mimo ně. Vzhledem k tomu, že zaměstnanec zde bude trávit několik hodin denně, barvy stěn by měly být spíše tlumené, v žádném případě nedoporučujeme volit agresivní odstíny barev, jako je například červená nebo sytě oranžová. Abyste mohli připravit pro své pracovníky skvělé prostory pro možnost vykonání práce a zároveň místo, kam budou chodit opravdu s chutí, doporučujeme vám si následující článek přečíst až do konce.

Stůl a židle jsou základ

Základem a hlavním prvkem celé pracovní místnosti je stůl a židle. Investice do kvalitního stolu se opravdu vyplatí. Samozřejmě záleží na tom, jestli si zde pracovník bude věci pouze odkládat, nebo u stolu bude trávit většinu svého pracovního času.

Před pořízením pracovního stolu se ujistěte, že máte dostatek místa pro jeho umístění. Dalším důležitým kritériem pro pracovní stůl je prostor na uložení kancelářského příslušenství a možnost ukládat dokumenty potřebné k práci. Pro začátek se můžete seznámit s Baumax sleva a najít vhodný pracovní stůl pro své zaměstnance. Potřebuje váš zaměstnanec pro práci nejen prostornou plochu, ale také místo, kam si odkládat papíry a dokumenty?

Existuje pro vás varianta rohově řešeného stolu nebo stolu do písmene U. Židle je nedílnou součástí pracovního stolu a zároveň umožní realizaci úkolů. Proto vybírejte židli tak, aby byla nejen pohodlná, ale zároveň nastavitelná, myslete na to, aby měl pracovník možnost zdravého a komfortního sezení. Jistě je lepší, aby židle měla kolečka a také opěrky na ruce. Pro lepší pocit je dobré pracovní plochu vždy udržovat uklizenou a čistou.

Regály jako pomocník při organizaci

Jak jsme se již zmínili na začátku tohoto článku, dalším důležitým aspektem je rozmístění nábytku v samotné místnosti. Prostory by měly působit organizovaně, převládat by měly čisté linie a jednoduché tvary. Pro přehlednější organizaci, efektivnost a rychlost práce je dobré pořídit do místností regály, které mohou sloužit nejen pro přehlednou organizaci dokumentů, ale současně i jako dekorace. Záleží pouze na vás, jaký design, materiál a velikost zvolíte.

Myslete také na to, jakou potřebujete nosnost regálu, praktičnost a bezproblémovou údržbu v čistotě. Bazarové regály sleva nabízí pozinkované, lakované regály, profesionální či průmyslové regály nebo také velmi výhodnou akci balíčků regálů. Ty mohou být využity nejen pro archivaci dokumentů, knížek, umístění tiskárny, náplní do tiskárny, dalších kancelářských a psacích potřeb. Také mohou sloužit jako prostor pro pokojové květiny, či jiné dekorace, které se vám budou v interiéru pracoviště líbit a zútulní prostředí pro vaše zaměstnance.

Rostliny celé místnosti skvěle dodají eleganci a zároveň pomáhají čistit vzduch. Jaké květiny do kanceláře zvolit? Navrhujeme například Dreceneau, která patří mezi vyhledávané pokojové rostliny, popínavý břečťan, který není náročný na údržbu, Ficus lyrata, ten je vhodný i do menších kanceláří. Na závěr vám doporučíme Lopatkovec, který se vyznačuje především tím, že zvlhčuje vzduch v místnosti.

Kuchyňka jako zázemí pohody

V průběhu pracovního dne nebo možná před jeho samotným začátkem, zaměstnanci jistě rádi uvítají milé prostředí kuchyňky. Zde budou mít možnost ranní kávy, či drobného občerstvení. Je příjemné vědět, že po hektické dopravní situaci cestou do práce, nebo před důležitou schůzkou během dne, na vás čeká zázemí kuchyňky, kde můžete nastartovat svůj úspěšný pracovní den.

Siko slevový kód, vám nejen rádi poradí, jak nejlépe zvolit velikost kuchyňského koutku tak, aby zde pracovníkům bylo příjemně, mohli se zde na chvíli odreagovat a prohodit pár slov s ostatními kolegy. Pocit přátelské atmosféry umožňuje upevnit pracovní vztahy, protože interakce mezi zaměstnanci je velmi důležitá pro jejich psychickou pohodu. Zároveň můžete využít možnost montáže kuchyně na míru zdarma. Důraz při výběru kuchyňky, by měl být především na minimální údržbu a maximální odolnost, dostatek úložných prostor.

Pro možnost skladování vlastního jídla myslete na pořízení dostatečně prostorné lednice. V kuchyňce se také vyplatí mít mikrovlnnou troubu, rychlovarnou konvici a kávovar. Je samozřejmé, že by měla obsahovat sadu talířů, příborů, hrnečky a skleničky. Nezbytností jsou také prostředky a nádobí a odpadkové koše. Mimo jiné je vhodné kuchyňku vybavit nástěnnými hodinami, aby bylo pro pracovníky přehledné, kolik je právě hodin.