Vyplývá to z průzkumu společnosti RBB, o němž informoval web AdAge.com. Na druhém místě se přitom umístil Walt Disney následován finanční společností American Express.
Podle RBB prý Američané Apple preferují, protože splňuje požadavky chybějící většině politiků. Mezi ně patří kladení důrazu na zákazníka, vytváření budoucnosti a otevřená komunikace.
Primárně však měl průzkum zjistit, jak jsou velké značky na americkém trhu chápány a která v roce 2015 zaujala nejvíc. Tou se stal se čtvrtinou hlasů Amazon následovaný Applem a Uberem. Vloni se na prvním místě i v tomto žebříčku umístil na prvním místě právě Apple.
Technologický gigant Apple navíc v polovině roku obhájil své vedoucí postavení v žebříčku celosvětově nejhodnotnějších společností.
Applu se dokonce podařilo výrazně zvýšit svůj náskok, burzovní hodnota společnosti totiž činila v pololetí 723 miliard amerických dolarů – o 75 miliard dolarů více než na konci minulého roku.