Womanizery byly revoluční. Budoucnost je růžová, říká majitel Růžového slona

Růžový e-shop Adama Durčáka vyrostl, obrat společnosti za rok 2022 dosáhl 200 milionů korun.

Růžový e-shop Adama Durčáka vyrostl, obrat společnosti za rok 2022 dosáhl 200 milionů korun. Zdroj: e15 Michaela Szkanderová

Česko je královstvím e-shopů, říká se. Vyrostly zde miliardové internetové obchody, jež české zákazníky zhýčkaly. V posledních letech ale lze pozorovat nástup nové generace on-line obchodníků, kteří se soustředí na úzký segment a vyplnění prázdných míst na e-shopové mapě a využívají důkladného pochopení klientely. Jedním z nich je i internetový obchod s erotickými pomůckami Růžový slon, který narostl na dvousetmilionové tržby.

Podnikání Adama Durčáka bývalo hodně široké, měl internetovou kavárnu, počítačový obchod a prodával i volně šiřitelný software. Právě při distribuci programů a her si všiml, že zájem o jeden typ převyšuje ty ostatní: erotické hry. Díky tomu poznal na veletrzích dodavatele erotických pomůcek, slovo dalo slovo a Durčák si založil Sexshop Havířov, ze kterého se o několik let později zrodil Růžový slon. 

„Šli jsme do toho s tím, že to chceme dělat jinak, proto jsme nepoužili slova jako sex, vibrátor nebo dildo, chtěli jsme se odlišit,“ vysvětluje Durčák, jak vznikl decentní název jeho internetového obchodu. „Chtěl jsem něco neobvyklého, co jde zhmotnit, ztvárnit a ukázat a co ukáže náš svět lépe než běžným erotickým způsobem,“ doplňuje. 

Ozvěny éry Pobřežní hlídky

S jediným stoprocentním majitelem společnosti jsme se potkali v prodejně, která sídlí v Centru Krakov v pražských Bohnicích. Kromě mateřské havířovské pobočky jde teprve o druhou prodejnu, brzy ale přibudou další; do konce roku by jich mělo být deset. 

Ze zařízení pobočky téměř nejde na první pohled poznat, že se zde prodávají erotické pomůcky. Až po důkladnějším pohledu příchozí zákazník zjistí, že na poličkách leží nejrůznější formy vibrátorů, womanizerů a podobného zboží. Obscénní prostředí zde ale nečekejte, připomínkou devadesátek, v tomto oboru někdy s prominutím uslintaných, je jen nafukovací panna, jejíž krabici zdobí nápis „I am your bitch, be my Mitch“, který odkazuje na postavu ze seriálu Pobřežní hlídka. Podle Durčáka jsou v současné době nafukovací panny už okrajové zboží, které ke svému původnímu účelu už příliš neslouží, lidé si je prý kupují například jako zpestření rozluček se svobodou. 

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!