Jak funguje dispečink RegioJetu? Noční můrou pracovníků jsou opravy D1 | E15.cz

Vše o miliardářích

Vše o miliardářích Vstoupit do speciálu

Jak funguje dispečink RegioJetu? Noční můrou pracovníků jsou opravy D1

Jakub Havlíček

Práce dispečera rozhodně není jednoduchá. Zvlášť když každý den přináší problémy dálnice D1. Podívejte se s námi, jak to vypadá v dispečinku autobusové dopravy dopravce RegioJet.

Všude samé monitory. Na nich různé mapy a dopravní informace. A neustálé telefonáty s informacemi co se děje na cestách, a jak se tomu vyhnout. Tak to vypadá v dispečinku dopravce RegioJet ze skupiny Student Agency.

V místnosti pražského dispečinku sedí dva dispečeři pro mezinárodní linky a zájezdy. Další dva mají na starost vnitrostátní linky, o které se děli se dvěma dispečery v Brně. V případě potřeby vypomáhá i vedoucí dispečinku Ladislav Zacha.

Fischer zahájil proti Česku arbitráž kvůli zadrženým letadlům. Jde o miliardy

"Při vysoké škole jsem jezdil mezinárodní nepravidelné autobusové linky. Takže velice dobře vím, co to obnáší," říká Zacha, který nastoupil na pozici dispečera mezinárodní dopravy v roce 2009.

Společnost momentálně disponuje počtem 176 autobusů. Při krizových situacích je tedy v dispečinku skutečně veselo. Někdy se dokonce stane, že je nutné použít objízdnou trasu z objízdné trasy.

"Objízdné trasy jsou většinou silnice 1. třídy, někdy i nižší. Kolikrát to pro ten velký 15 metrový autobus není úplně vhodné. Takže ten člověk musí tu trasu znát, a vědět, že tam řidič s opatrností projede," objasňuje Ladislav Zacha.

Dokončení článku najdete na serveru Autorevue.cz >>>

Jančura dostal časy pro své vlaky do Brna
Slovenské úřady vyrukovaly na Jančurův RegioJet. Nezvládal špičky

Autor: Jakub Havlíček
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!