ČSOB komunikuje s klienty nově prostřednictvím aplikace WhatsApp

ČSOB

ČSOB Zdroj: profimedia.cz

ČSOB
Nový koncept poboček ČSOB podle Studia SAD
Nový koncept poboček ČSOB podle Studia SAD
Nový koncept poboček ČSOB podle Studia SAD
Nový koncept poboček ČSOB podle Studia SAD
6
Fotogalerie

ČSOB spustila novou možnost komunikace se svými klienty. Nyní je možné kontaktovat banku prostřednictvím mobilní aplikace WhatsApp.

Klienti tak mohou řešit běžné dotazy, aniž by museli volat na informační linku nebo navštěvovat pobočku. Prostřednictvím této aplikace je nyní možné komunikovat i s klientským servisem ČSOB a řešit různé dotazy, které se týkají nejen bankovních produktů a služeb.

Služba funguje na telefonním čísle 607 275 105, během pracovních dnů je dostupná od 7:00 do 22:00, o víkendu pak od 10 do 19 hodin. Aplikaci WhatsApp je možné stáhnout v obchodech Google Play i App Store a to zcela zdarma.

ČSOB se svými klienty komunikuje mimo jiné i prostřednictvím online chatu či videa na webových stránkách banky, Facebooku, Twitteru, Youtube (včetně recenzí ke Smartbankingu na Google Play) či například Skypu.