Nedávno představená Škoda Enyaq Coupé RS iV má funkční konfigurátor, který tak veřejnosti umožňuje sestavit si vůbec nejdražší novou škodovku všech dob.
Zájemci o pořízení nového vozu značky Škoda nyní v konfigurátoru konečně naleznou i relativně nedávno představené elektrické SUV-kupé Škoda Enyaq Coupé RS iV, které bylo již od začátku prezentováno jako vůbec nejdražší škodovka všech dob. Co to ale znamená v praxi? Pojďme se na to společně podívat.
Po otevření konfigurátoru vidíme model Enyaq Coupé ve vrcholné verzi RS, tedy s maximálním výkonem 220 kW, pohonem všech kol, zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a baterií o kapacitě 77 kWh, která by měla zajistit dojezd až 505 km na jedno nabití (dle WLTP). Základní cena startuje od 1 559 900 korun, tím to však nekončí.
Na propagačních materiálech často vyobrazovaná barva Zelená Mamba přijde na 10 000 korun a bez příplatku je pouze Modrá Energy. Fajnšmekři ale jistě sáhnou po metalických barvách, přičemž nejdražší jsou Červená Velvet a Oranžová Phoenix vyjdou na 25 000 korun. Výměna standardních 20“ lehkých disků za 21“ disky Vision s aerokryty pak stojí 20 000 korun.
Nyní jsme už na částce 1 604 900 korun, stále jsme se však nepodívali do kabiny, kde lze standardní design RS Lounge vyměnit za kožené čalounění s dekorem karbon, které však v rámci paketu RS Suite vyjde na 17 500 korun.
U vrcholného modelu by navíc byla škoda ochudit se o paket Infotainment Top s head-up displejem s rozšířenou realitou (+23 500 korun), Elektricky ovládaná přední sedadla (+13.000 Kč), Sound systém Canton (+15 500 korun) nebo Klima paket s výhřevem čelního skla a sedadel v obou řadách (+10 000 korun).