A pak, že se nerodí!

Štěpán Tyller

Štěpán Tyller Zdroj: Lubos Wisniewski

Štěpán Tyller
To je první, co mě napadlo při letmém pohledu na následující reklamy. Všechny práce mě zaujaly a namalovaly otazník v mé hlavě. Takže jsem se ochotně zabýval detaily. Výsledek?

Mám rád slovenštinu i halušky, a právě proto jsem se podíval na stránky. Vždyť je to normální soutěž o brambůrky nebo lístky do kina. Škoda, že už se nedozvím nic víc.

Amerika děkuje Slovákům.Amerika děkuje Slovákům.

Zlobí? Tohle na mě křičí: „Jsem provokace!“ Kdo za tímhle stojí? Škoda, že jsem se na stránkách nedozvěděl nic, co bych nevěděl. Dětská práce je problém, ale můžu s tím něco udělat já? Proč tam nejsou značky, které prokazatelně využívají dětskou práci, abych mohl udělat to nejjednodušší a nekupovat je? Odvaha zřejmě skončila u vizuálu samotného. A tak můžeme diskutovat o etice vizuálu a ne o podstatě věci. Dobrá práce v oblasti selfpromo agentury.

Prací na zlobidla?Prací na zlobidla?

T-Mobile do skříněk mě pobavil. Skvělé protažení kampaně, která tupě neopakuje televizi. A je mi úplně jedno, že v posilce žádný frajery s kotletama nepotkám…

T-Mobile ve skříňceT-Mobile ve skříňce

Na Baťu se pěkně dívá. Není to jen díky páru pěkných nohou a nadzvednuté sukénce. Mám rád tenhle typ inzerátů. Škoda, že umím číst. Zřejmě se neshodli na titulku, a tak tam vrazili všechny. Co v tom celém inzerátu dělá slogan „Známe příběh každé boty“, je mi záhadou. Někde v dálce vidím skvělý nápad! Dokonce několik.

Znají příběh každé botyZnají příběh každé boty

Dobré kousky se rodí a já z toho mám radost. Jen nad nimi člověk nesmí moc přemýšlet a hlavně se v nich pitvat. Krása je v detailech, a ty také dělají rozdíl mezi dobrou a skvělou reklamou.

Autor je Deputy Creative Director ve společnosti Lowe Praha