V srpnové Strategii si dále přečtete o tom, že telekomunikace se dusí ve vlastní šťávě kvůli nedostatku frekvencí, dále o marketingovém pozadí asociace FIFA či o kariéře Vladimíra Rejlka, ředitele interaktivy v agentuře Wunderman.
Filip Humplík, předseda pražské ODS a spolumajitel agentury Konektor |
Ve čtrnácti se Filip Humplík vydal bez vědomí rodičů na týden na čundr. Později zpíval v hardcorové kapele a byl průkopníkem guerilla marketingu u nás. S přáteli před šesti lety založil agenturu Konektor a záhy vstoupil do vrcholné politiky.
Proč jste se rozhodl, že budete pracovat ve světě marketingu?
Než jsem nastoupil do Leo Burnett, pracoval jsem ve videodistribuci a současně jsem studoval novinařinu. Byl jsem tehdy takový rozervaný mladý rocker, který chce zkusit něco nového, a reklama byla příležitostí, jak svoje přání naplnit. Psal jsem básničky a povídky, a přišlo mi proto logické, abych šel právě do reklamy. V agentuře mne tehdy přijímal Josef Havelka. Jedno z prvních, na co se zeptal, bylo, zda si umím uvazovat kravatu. A protože jsem to uměl, nestal se ze mě textař, ale account. V agentuře jsem byl v různých pozicích téměř deset let, byla tam opravdu skvělá parta lidí, kromě Petra Rydla a Martina Charváta třeba Jiří Pleskot, Lester Tullet nebo Míla Knepr.
Filip Humplík, předseda pražské ODS a spolumajitel agentury Konektor |
Na jakých projektech jste dělal?
Hodně se pracovalo třeba pro mobilního operátora Eurotel, byla to doba, kdy začínaly mobilní telefony. Dále třeba pro polévky Vitana. A krásné kampaně jsme adaptovali pro značku Johnnie Walker.
Proč jste pak šel do Boomerangu?
V Leo Burnett jsem byl dlouho a měl jsem pocit, že je třeba nastartovat další část kariéry. Firma Boomerang tehdy umísťovala po hospodách stojany s pohledy, vedle toho Marek Slezák rozjížděl publishingovou část společnosti. Po dvou letech jsem však pochopil, že bych měl taky zkusit něco vlastního, a založil jsem proto firmu Point2Point.