Jojo si hraje s náhodou | E15.cz

Jojo si hraje s náhodou

Stoppery a wobblery upoutají zákazníkovu pozornost ve výšce očí
Stoppery a wobblery upoutají zákazníkovu pozornost ve výšce očí
• 

br

Nestlé v těchto dnech finišuje s přípravou kampaně na novinku ve svém portfoliu, želé bonbony Jojo Mixle Pixle. Hlavní slogan „Vychutnej si náhodu“ vychází ze samotného produktu, každé balení totiž ukrývá jiný mix bonbonů a je dílem náhody, které z více než 80 tvarů, sedmi příchutí a čtyř želé textur zákazník objeví, případně jaký příběh z nich dokáže poskládat.

Bonbóny pro „baby“

Hlavním cílem kampaně, která odstartuje 1. května v televizi, na internetu, v místě prodeje a formou PR v lifestylových médiích, je navýšení prodejů bonbonů značky Jojo. „Při přípravách kampaně jsme v rámci daného rozpočtu zvažovali i investice do printu. Nakonec jsme se rozhodli této možnosti nevyužít a posílili jsme kampaň na internetu. Důvodem pro toto rozhodnutí byla možnost lepšího zacílení a také lepší napojení na soutěž, která bude probíhat na Facebooku,“ říká brand manažerka značky Jojo Eva Coubalová. Zajímavá je cílová skupina, Jojo Mixle Pixle jsou totiž určeny hlavně ženám ve věku 20-39 let.

Čtěte také: Nestlé koupí divizi Pfizeru za 12 miliard dolarů


„Z výzkumů víme, že bonbony Jojo konzumují významně i dospělí. Proto jsme se rozhodli otevřít dětskou značku více také jim a zvýšit tak jejich frekvenci spotřeby,“ vysvětluje marketingová manažerka nečokoládových cukrovinek Nestlé Radka Maláčová. Tuto cílovou skupinu oslovila značka Jojo poprvé televizním spotem „Nebojte se ukázat své dětské já“, který byl vysílán už koncem minulého roku. Ke zkrácené verzi tohoto spotu byl speciálně pro uvedení Jojo Mixle Pixle natočen patnáctisekundový tag-on. Internetová část kampaně zájemce nasměruje na facebookovou stránku Jojo Mixle Pixle se soutěžní aplikací.

Hlavně být viděn

Samostatnou kapitolou je podpora v místě prodeje, která staví na komunikaci na regálu a u pokladen a na druhotném vystavení. Na regálech se objeví wobblery a stoppery doplněné podlahovou grafikou. Na vybraných místech navíc Nestlé využije 2D maketu umístěnou nad regálem. Pro druhotné vystavení jsou připraveny univerzální plastové závěsné pásky, na které lze vyskládat zboží a umístit je k relevantní kategorii s vysokým potenciálem prodeje (slazené nápoje, ovoce) a na nejvíc navštěvovaná místa (pečivo, uzeniny, nápoje). Televizní spoty pro značku Jojo vytvořila agentura JWT, facebookovou kampaň zajišťuje agentura Pedro Rezenkraft, PR kampaň poběží v režii Rubikon PR a přípravu POS materiálů dostala na starosti agentura Lineart.

Autor: br

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.