Rafinovaný způsob, jak dostat z uživatelů na Facebooku peníze, se samozřejmě bude nejvíce hodit k prosazování odkazů na jiné weby a v zásadě je to jen další typ reklamy. Ta se vám bude zobrazovat přímo ve výpisu důležitých zpráv a ještě nevíme, jak budou takto placeně zviditelněné příspěvky označeny (a jestli vůbec). Nicméně tisková mluvčí Facebooku testování nové služby potvrdila.
Zviditelnění příspěvku vyjde zřejmě na dva dolary, jak zachycuje obrázek uvedený výše. Cena se ale při testování mění a ještě není jasno, jak bude zpoplatnění nastaveno v reálném provozu. Načasování má Facebook perfektní, nový způsob získávání peněz z devíti set milionů uživatelů se určitě zalíbí už teď velmi natěšeným investorům, kteří čekají vstup Facebooku na newyorskou burzu. Ten proběhne 18. května.