Trendy Jana Vařečky: Vlakem k Jadranu | E15.cz
KoronaHelpdesk E15

Jak vydělat v těžkých časech

Více k tématu

Trendy Jana Vařečky: Vlakem k Jadranu

Jan Vařečka

Při pohledu do Google Trends zjistíte, že myšlenky spousty Čechů se upírají jediným směrem – k Jadranu. Zájem rozpoutal žlutý dopravce RegioJet pondělní zprávou, že chystá přímý vlakový spoj do chorvatské Rijeky. I když to není Thajsko, podle trendů to vypadá, že by se tato cesta mohla stát zážitkem na celý život. Pojďme si proto tento výlet odbavit pomocí sociálních sítí a dalších oblíbených technologií.

Na začátku by měl být Facebook s nějakými pěti miliony uživatelů nejpoužívanější sociální síť v Česku. Napíšete již klasický status: „Zkouším sílu českého Facebooku, hledám pět lidí.“ Pokud jste dívka, obdržíte několik nevhodných návrhů, ale partu nakonec posbíráte.

Aplikací v mobilu objednáte jízdenku, v práci slíbíte alespoň jeden den home officu, který, jak se zdá, bude po karanténě relevantní možností práce, a můžete se začít těšit. I když si před jízdou narazíte palec a zjistíte, že se budete muset hodně uskrovnit, protože vám nevycházejí finance, na Instagram stejně dáte ty nejlepší fotky a cestu označíte za nejlepší nadcházející zážitek svého života, abyste spolehlivě naštvali kolegy v práci, kamarády a ex.

TRENDY: Knížka, Netflix, cvičení na balkóně a PODCASTY!

Den D je tady, přes WhatsApp, který za sebou se dvěma miliardami uživatelů s přehledem nechává Messenger, zkušeně koordinujete příjezd party na nádraží. Kontrolu jízdenky a platbu za první chlazené pivo odbavíte elegantně mobilem a zábava může začít. Hlavním námětem diskuze několikahodinové cesty se může stát všeobecně nenáviděný velmi rychle rostoucí Tik Tok, který ihned vyzkoušíte, čímž skončíte u minimálně hodinové prokrastinace. V polovině cesty můžete začít na Twitteru anonymně glosovat sestavu výletu.

Občas je technologií a „internetů“ moc, je ale dobré držet krok, vědět co se děje, a hlavně užívat okamžiku. A to i ve vlaku na cestě k milovanému Jadranu.

Autor: Jan Vařečka
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!