Zápisník Štěpána Brunera: Třikrát Thomas Cook | E15.cz
KoronaHelpdesk E15

Jak uspět v krizi

Zápisník Štěpána Brunera: Třikrát Thomas Cook

Štěpán Bruner

Štěpán Bruner

Hoteliéři celého světa ukázali, jak moc jim záleží na klientech. Po krachu cestovky Thomas Cook se stalo běžnou praxí vyzvat hosty cestující přes tuto společnost, aby zbytek pobytu doplatili ze svého. Vrcholem zdvořilosti bylo oznámení strčené pode dveřmi, někde dokonce hosty držela ostraha v hotelu, dokud nezaplatí. Aneb nakonec každého naučíme používat Airbnb.

Co je pro jednoho problém, může být pro jiného výhra. Krach skupiny Thomas Cook znamená, že nabídka leasingových společností se záhy rozšíří o tři desítky použitých letadel. Řada aerolinek po celém světě přitom po vynuceném odstavení Boeingů 737 MAX dennodenně řeší, jak a čím dostanou své pasažéry do cíle. Po volných strojích, snad s výjimkou těch nejstarších, by se mělo na trhu jen zaprášit. Na své si jistě přijdou i lakovny a další úpravci, to až bude stroje třeba obléci do „šatů“ nového provozovatele.

Supi již jistě krouží i kolem samotných aerolinek. Nejlákavější sousto je také z ptačí říše – zisková německá dcera Thomase Cooka Condor. Měl-li bych si tipnout, tak manažeři jisté letecké společnosti s jeřábem v erbu – opět ptáci – již žhaví telefony.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!