Probíhá E15 International E-commerce Summit, celkem vystoupí více než padesát řečníků

„Konečně zvítězil zdravý rozum,“ říká o rozsudku Ústavního soudu ve prospěch Kiwi.com Oliver Dlouhý.

„Konečně zvítězil zdravý rozum,“ říká o rozsudku Ústavního soudu ve prospěch Kiwi.com Oliver Dlouhý. Zdroj: Michael Tomeš, E15

Zakladatel sítě Pilulka.cz Martin Kasa
Milan Polák, ředitel ZOOT
3
Fotogalerie

Polovina září bude na čtyři dny patřit předním odborníkům na e-commerce. Jedinečný koncept E15 International E-commerce Summit představí více než 50 špiček české i zahraniční e-commerce virtuálně i živě! 

Více než 50 speakerů z celého světa, mezi kterými nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Čtyři dny programu, který obsahuje přednášky špiček v oboru a panely, které se věnují hlavnímu tématu summitu, a to e-commerce. Na summitu je možné virtuální propojení účastníků mezi sebou a rovněž přednášejících po skončení přednášky. Nebude chybět ani  závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni účastníci a diváci naživo potkat, to vše je podzimní e-commerce summit.

Sledujte International E-commerce Summit živě >>>

International E-commerce Summit se koná od 13. - 16. září. Všichni speakeři, mezi kterými jsou i zahraniční hosté,  jsou naprostými jedničkami v oblasti e-commerce. Plnohodnotnou vstupenku lze zakoupit jednosuše online a její držitelé se mohou snadno propojit se speakery, pokládat dotazy, diskutovat, propojovat se s ostatními účastníky a vyměňovat si kontakty. Platící diváci pak budou mít přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům i po skončení akce.

Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců, tedy témat jako jsou změny chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu, by pozornost účastníků summitu měly v každém případě přitahovat prezentace a workshopy věnující se sub tématům, mezi něž budou patřit jednotlivé tematické bloky věnované marketplaces, omnichannelu, logistice, ecomm trendům, financím, investicím, fúzím a ecomm nástrojům. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem leaderů české ecommerce. Další témata vyplynou v průběhu programu, do něhož se mohou zapojit účastníci virtuální konference se zakoupeným přístupem do networkingové platformy. Program se neustále aktualizuje a naleznete jej na webu akce.

Předprodej a všechny další podrobnosti k programu 4-denní konference najdete na webu >>>

EVENT AGENDA

  • 13.9. Czech day (Czech language only)
  • 14.9. Czech day (Czech language only)
  • 15.9. International Premium day  (English language or Czech language with English subtitles)
  • 16.9. Live networking party in Prague

13.9 - 14.9. CZECH DAYS

(Czech language only)

Marketplaces  

  • Tomáš Braverman, Heureka Group, CEO - Trh marketplace ve střední Evropě a ve světě.
  • Miroslava Biresova, Kaufland, International Sales Manager for CZ and SK - Jak fungují online tržiště a jak mohou podpořit prodej ve vaší multikanálové marketingové strategii?
  • Jakub Kováč, Mall Group, International Sales Manager for CZ and SK - Tržiště jako cesta do zahraničí.
  • David Cikánek, Expando, Official Amazon SPN Partner & Expert - 5 věcí, které dělají úspěšní marketplace prodejci

Omnichanel

  • Michal Mašika, Notino, Head of sales & analytics - Překlenutí bariéry online nákupů u produktů spojených se zážitkem.
  • Matěj Kapošváry, Shopsys, COO - Připravenost českých prodejců na omnichannel.
  • Jiří Štěpán, Etnetera Sense, CEO
  • Daniel Horák, Dr.Max, CEO - „Je e-commerce po covidu – stejná jako před ním?“
  • Petr Heller, Retailys, CEO - Omnichannel aneb jak spravovat 10 e-shopů v celé Evropě.
  • Hana Součková, SAP, CEO   

Ups & downs

  • Jan Horešovský, Vinograf, co-founder - Gastro ups & downs v době covidu.
  • Václav Vítek, Amazing Places, CMO - Influencer marketing.
  • Jan Foret, Wolt, General manager - Od rozvážky jídla k obchodnímu domu v kapse.  

Logistika

  • Daniel Mareš, WE DO, CEO - Příjemce zásilky na prvním místě aneb vliv zákazníků e-commerce na balíkovou logistiku.
  • Filip Fingl, Dáme Jídlo, Regional Director | International Markets - Europe - Quick commerce.
  • Jan Bednář, ShipMonk, CEO - Automatizace skladových systémů.
  • Martin Marek, DoDo, CEO - Instantní svět = instantní logistika
  • Bohumil Tejnický, VertiFlex, managing partner - Využití umělé inteligence ve skladové automatizaci.  

E-comm trends 

  • František Štrupl, Google, Retail Industry Head - Budoucnost umělé inteligence v e-commerce.
  • Radek Hudák, Shoptet, CMO - Tři příležitosti, které do e-commerce přinesl Covid.
  • Magdalena Divišová, Online People, Partner - Lidé v ecommerce před 5 lety a za 5 let.
  • Jiří Pecina, MeddiHub, CEO - Digitální aplikace pro oblast telemedicíny.  

Finance, investice, fúze 

  • Jan Laštůvka, Lemonero, CEO - moderátor
  • Jiří Hlavenka, Serial investor and enterpreneur - Příběh úspěšného investora.
  • Vít Endler, Fingood, spolumajitel a ředitel - Crowdfunding jako investiční nástroj a crowdfunding jako způsob firemního financování.
  • Milan Polák, Zoot, CEO - Fúze s Bibloo, Urban Store a Different. Jak spojit 4 eshopy v jednu firmu s obratem 1,6 mld.
  • Citibank - TBA     

E-comm tools

  • Roman Dobiáš, Affiliate síť Dognet, Country Manager - Jak pracovat s affiliate kampaněmi a dostat z nich maximum.
  • Petra Stupková, Legitas, Founder - Nejdražší právní přešlapy v e-commerce.
  • Petr Janošík, Smartlook, founder - Jak zlepšit digitální zážitek zákazníků e-commerce pomocí kvantitativních a kvalitativních dat.

Special guests

  • Petr Bláha, Disivo, CEO - Jak efektivně pracovat s cenou produktů a proč to umí jen 15 % e-shopů
  • Pavel Jašek, Google, Analytik Lead - Customer Behaviour Changes

15.9. INTERNATIONAL PREMIUM DAY 

(English language or Czech language with English subtitles)

Leaders panel (Czech language with English subtitles)

  • Martin Kasa, Pilulka
  • Jitka Dvořáková, CZC
  • Petr Pavlík, Rohlik.cz
  • Milan Polák, Zoot
  • Samuel Huba, Shoptet

Investors panel 

  • Martin Rozhoň, Vivantis, Founder & startup investor
  • Ondřej Klega, eRockets, CEO & investor
  • Ondřej Bartoš, Credo Ventures, General manager & investor
  • Ondřej Fryc, Reflex Capital, Managing Partner & investor
  • Martin Palička, Etnetera Group, a.s, CEO

Role kapitálových investic v e-commerce:

Do čeho investovali v posledním roce? Poroste atraktivita ecommerce a Eshopů? Jak přemýšlejí o strategii do koho investovat? Exitové strategie investorů. Srovnání EU s CZ - jak si na tom stojí česká ecommerce, investice do zahraničních eshopů a zahraniční investice do českých eshopů.

Co se změnilo s COVID - vnímání investičního rizika a příležitosti v ecommerce. Vliv lídrů, zakladatelů na valuaci společnosti/investici. Celkově klíčové atributy, které vstupují do hry při valuaci e-commerce hráče.

Special guests (Czech language with English subtitles):

  • Oliver Dlouhý, KIWI, CEO - Jak Kiwi prošlo pandemií.
  • Václav Staněk, Vasky , CEO - Růst brandu Vasky - jak růst trojnásobně. Fashion v e-commerce. Tradice vs. fyzický produkt v e-commerce. 
  • Jan Jelínek, Alensa, CMO- Expanze: Jak díky automatizaci do roka expandovat na 32 trhů a prodávat lépe než lokální hráči.
  • Pavel Doležal, Keboola, CEO - "Proč u dat rozhoduje rychlost a jaké mohou být pasti, když chcete využívat data? Analýzy, které by si měl udělat, každý e-shop."
  • Samuel Huba, Shoptet, CEO – CEE jako jeden region pro působení českých e-shopů.

International Day (Pouze anglicky)

  • Scott Cunningham, eCommerce Marketing Agency | Certified Shopify Experts, CEO - The most common tricks of e-shops, how to get the most revenue from black Friday?
  • Bénédict von Mérey, EcoCart, Director Of Business Development - Two thirds of online shoppers will check if a brand is sustainable before they proceed to checkout. Learn about ways to get your brand from 0 to 1 in your sustainability journey - and what it takes to get from 1 to 10!
  • Dr. Renata Thiébaut, Innovator 25 Asia-Pacific Award Winner, E-commerce & Innovation Executive - Future developments of social-commerce live streaming: lessons from China. A strategic approach to marketplace for cross-border e-commerce.
  • Martin Johnston, Crafted Society, Founder - How ecommerce is changing the customer experience and sales in the luxury segment.
  • Emma Schermer Tamir,  Marketing by Emma, Owner and Marketing Expert – Differentiate to Dominate: How to Stand Out and Create Conversion-Spiking E-commerce Copy.
  • Petr Heller, Retailys, CEO - The role of Saas in the comprehensive omnichannel expansion into Europe.
  • Piotr Tyminski, Citibank - Piotr holds an MSc in Finance and Banking.
  • Przemyslaw Blogowski, WOOD & Company, Investment Banking Director Poland a Miloš Čebík, WOOD & Company, Investment Banking Director Czech Republic - IPOs case studies - Pilulka & Shoper: How convincing e-commerce platform growth stories have undertaken very successful listings on stock exchanges in the CEE.  

MODERÁTOR: Lukáš Vojáček

16.9. LIVE NETWORKING PARTY IN PRAGUE