Moravský Peněžní Ústav představil nové jméno. Bude to Trinity Bank

ČNB

ČNB Zdroj: Profimedia.cz

Ilustrační foto
Peníze
ČNB
ČNB
ČNB
8
Fotogalerie

Spořitelní družstvo Moravský Peněžní Ústav je se začátkem letošního roku díky licenci ČNB bankou. Zatím stále pracuje na změnách, aby jako plnohodnotná banka mohl fungovat. Nyní MPÚ dostál slibům, že v únoru prozradí své jméno. Bude to Trinity Bank.

Banka má nyní přes 10 000 klientů a během tohoto roku by samozřejmě chtěla nárůst tohoto počtu i rozšíření pobočkové sítě – do roku 2020 chystá otevřít šest poboček.

Aktuálně nabízí standardní bankovní produkty a služby, zejména v oblasti běžných, vkladových a spořicích účtů, internetového bankovnictví, platebního styku. Klientům banka zajistí privátního bankéře, maximální diskrétnost a především nadstandardní zhodnocení vkladů. V současnosti poskytuje nejvýhodnější spořicí účet na trhu s úročením 1,18 procenta ročně. V rámci korporátního a SME bankovnictví se bude zaměřovat na flexibilní úvěrové produkty pro malé a střední podnikání a dále rozvíjet oblast projektového a developerského financování.

„V rámci kompletního rebrandingu spouštíme zahajovací kampaň, ta má dvě části. Imageová, která akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty, na nichž buduje dlouhodobé vztahy s klienty, a produktová, zaměřená na unikátnost nabídky nového spořicího účtu Výhoda+ se sazbou 1,18 procenta ročně,“ doplňuje Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank.

Pro zaměstnance pak připravuje unikátní firemní výhodu – čtyřdenní pracovní týden.