Spořitelní družstvo Moravský Peněžní Ústav je se začátkem letošního roku díky licenci ČNB bankou. Zatím stále pracuje na změnách, aby jako plnohodnotná banka mohl fungovat. Nyní MPÚ dostál slibům, že v únoru prozradí své jméno. Bude to Trinity Bank.
Banka má nyní přes 10 000 klientů a během tohoto roku by samozřejmě chtěla nárůst tohoto počtu i rozšíření pobočkové sítě – do roku 2020 chystá otevřít šest poboček.
Aktuálně nabízí standardní bankovní produkty a služby, zejména v oblasti běžných, vkladových a spořicích účtů, internetového bankovnictví, platebního styku. Klientům banka zajistí privátního bankéře, maximální diskrétnost a především nadstandardní zhodnocení vkladů. V současnosti poskytuje nejvýhodnější spořicí účet na trhu s úročením 1,18 procenta ročně. V rámci korporátního a SME bankovnictví se bude zaměřovat na flexibilní úvěrové produkty pro malé a střední podnikání a dále rozvíjet oblast projektového a developerského financování.
„V rámci kompletního rebrandingu spouštíme zahajovací kampaň, ta má dvě části. Imageová, která akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty, na nichž buduje dlouhodobé vztahy s klienty, a produktová, zaměřená na unikátnost nabídky nového spořicího účtu Výhoda+ se sazbou 1,18 procenta ročně,“ doplňuje Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank.
Pro zaměstnance pak připravuje unikátní firemní výhodu – čtyřdenní pracovní týden.