V aplikaci George České spořitelny nově podáte žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Česká spořitelna, a.s.

Poslali jste peníze na chybně zadaný účet? Již nemusíte na pobočku. V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George můžete nově podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby odeslané na špatný účet. Stačí vyplnit formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku. 

„On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně.

Peníze přijdou zpět většinou do 30 dnů 

Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR.