Hledáte způsob, jak proniknout s e-shopem na další trhy? Konference Ecommerce Expo přiblíží reálné úspěchy i nezdary

Zdroj: archiv Marketing Festival

Andreas Reiffen
Bian McBride
Jindřich Fáborský
Jan Kvasnička
Martin Zahuřanec
7
Fotogalerie

Jak vnímají tuzemskou elektronickou komerci firmy v zahraničí a co se od nich můžeme naučit? Co je potřeba k úspěšné expanzi na jiné trhy a čeho se naopak vyvarovat? Těmto ale i dalším tématům se bude věnovat konference při veletrhu Ecommerce Expo Prague, jež se uskuteční 30. ledna na výstavišti v Letňanech. Své reálné zkušenosti návštěvníkům předá desítka českých i zahraničních odborníků.  

Pro velkou řadu e-shopistů jsou zahraniční trhy další vysněnou metou. Pomoci jim v jejím dosažení může právě odborná konference, která nabídne přednášky celkem desítky profesionálů včetně dvou zvučných jmen ze zahraničí. Hlavním tématem je přitom právě zahraničí, a to nejen jako místo pro případnou expanzi, ale též jako zdroj inspirace.

Vyvarovat se některých chyb při pronikání na zahraniční trhy může návštěvníkům konference pomoci přednáška Martina Zahurance, CEO společnosti Eyerim, jednoho z nejrychleji rostoucích e-shopů v regionu střední a východní Evropy. Jeho příspěvek bude totiž postavený právě na tom, co se při expandování jeho společnosti nedařilo a co se z toho naučila.

O recept na to, jak úspěšně proniknout do zahraničí, se zase podělí Peter Topor z českého e-shopu Foodshop „Peter Topor má ve Footshopu na starosti právě rozvoj informační infrastruktury a řídí vstupy na nové trhy. Ve své přednášce ukáže, jak konkrétně posuzují a vybírají nové trhy k expanzi, jak vypadá proces vstupu a následné kroky z pohledu marketingu i managementu,“ říká ředitelka veletrhu Eva Knirschová.

Na konkrétní trh, v tomto případě Maďarsko, se ve své přednášce zaměří Tomáš Braverman, který stojí v čele největšího nákupního rádce na českém trhu Heureka. S praktickými příklady a postupy, jak z e-shopu vymáčknout při expanzi maximum, zase účastníky akce seznámí přední český specialista na zvyšování výkonnosti, CRO a UX Jan Kvasnička. Prezentaci dat z nových výzkumů pak přinese Jan Vohryzek ze společnosti Google.


Zahraniční speakeři vystoupí v česku vůbec poprvé

Kromě zkušeností špiček tuzemské elektronické komerce nabídne konference i pohled zvenčí. Vůbec poprvé budou v Česku přednášet Brian McBride, někdejší šéf britského Amazonu a nyní předseda správní rady ASOS.com, a Adreas Reiffen, který stojí v čele Crealytics GmbH.

Zatímco přednáška Briana McBrida nabídne zasvěcený pohled do budoucnosti podnikání na internetu, Andreas Reiffen se zaměří na výklad specifických případových studií, na kterých předvede, jak mohou maloobchodníci zvýšit prodej a získat nové zákazníky. Hlavní myšlenkou strategické jeho přednášky bude chytřejší integrace marketingu, pricingu a řízení zásob. Na své si tedy přijdou jak e-shopisté, tak i marketéři,“ popisuje Eva Knirschová.

O konferenci:
Datum konání: 30. ledna 2018, souběžně s veletrhem Ecommerce Expo Prague
Místo konání: Kongresový sál PVA Expo Letňany
Kapacita: 650 účastníků
Cena vstupenky: 2 990 Kč