Novinka v Air Bank: 100 vylepšení, která mají usnadnit život klientům
Air Bank představila nový komunikační koncept „100 důvodů“, který reflektuje její dlouhodobou strategii zjednodušování bankovních služeb a férového přístupu ke klientům. Nová reklamní kampaň nese hlavní sdělení „100× více důvodů, proč i banku můžete mít rádi“ a pokračuje v trendu, kdy v hlavní roli reklamních spotů vystupují samotní klienti.
Banka za třináct let své existence zavedla více než stovku vylepšení napříč všemi oblastmi bankovnictví, díky čemuž dnes patří mezi největší banky na českém trhu s 1,5 milionem klientů. Ti podle průzkumů vykazují nejvyšší míru spokojenosti mezi českými bankami. Nová kampaň má zdůraznit, že Air Bank je plnohodnotnou bankou schopnou řešit veškeré finanční potřeby svých zákazníků.
„Víme, že pro většinu lidí jsou peníze důležité a řeší je prakticky každý den. Zároveň ale vidíme, že bankám a jejich službám často nerozumí a ani rozumět nechtějí. To vytváří zbytečné napětí a frustrace. Náš nový komunikační koncept proto stojí na jednoduchém principu: ukazujeme konkrétní způsoby, kterými jsme za 13 let existence Air Bank odstranili více než sto různých komplikací při práci s penězi,“ říká Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
100 důvodů
Kampaň se zaměří na představení konkrétních inovací a vylepšení, které klientům usnadňují život. Mezi ně patří například zobrazování majitele účtu při zadávání platby, přehledný jednostránkový ceník, věrnostní výhody pro stávající klienty, možnost zvládnout vše v mobilní aplikaci nebo možnost přijít na pobočku i se svým domácím mazlíčkem.
„Může se jednat o drobnosti, které ale ve výsledku mají velký vliv na uživatelskou zkušenost klienta, ale i zásadní věci, jako je možnost předčasného splacení hypotéky bez poplatku, rozložení splátek nebo investování v aplikaci v rodném jazyce. Číslo sto tedy není náhodné – je to skutečný počet inovací a vylepšení, s kterými jsme přišli, abychom bankovnictví udělali jednodušší, férovější, přátelštější a výhodnější,“ dodává Dostál.
Kampaň odstartuje 3. března první sérií reklamních spotů na TV Nova a v online prostředí, doplněnou o venkovní reklamu. Na tvorbě kampaně spolupracovala agentura Werk. camp společně s interním marketingovým týmem Air Bank.