Raiffeisenbank chystá nové internetové bankovnictví, bude rychlé a moderní
Raiffeisenbank ohlásila, že chystá výrazné vylepšení svého internetového a mobilního bankovnictví. To je ta dobrá zpráva, kterou klienti jistě uvítají, ta špatná je, že redesign má trvat ještě měsíce. Dnes to sice říká každý, nicméně nové bankovnictví má mít moderní vzhled, být rychlé a intuitivní, pracovat s grafy a na pozadí analyzovat profil klienta a přinášet nabídky takříkajíc na míru.
Krom internetového bankovnictví slibuje „Raiffka“ i nové aplikace pro nejrozšířenější platformy iOS a Android. Na seznamu nových funkcí má banka inspirovaná klienty přehlednou domovskou obrazovku se správou všech produktů, zjednodušení převodu mezi vlastními účty, jednoduché a přehledné zadávání SEPA a zahraničních plateb a třeba splátku „kreditky“ na jedno kliknutí.
Ukázka nového internetbankingu:
Banka se plánuje vzdát obstarožních instrumentů jako je doručování poštou či faxem, komunikace má být elektronická, tedy formou e-mailu a SMS. S tím souvisí služba „Informuje mě“ o pohybech na účtu nebo platbách kartou.
Změny ale nemusí být zcela hladké, banka chce sjednotit přihlašovací údaje. Pokud tedy v současné době máte více než jedno klientské číslo/přihlašovací jméno, budou vám zaslány instrukce co a jak je potřeba provést. Přihlašovací údaje můžete po novu mít jen jedny...