Otázkou přitom je, nakolik k tomuto propojení přispěly nevybíravé útoky jím vedených médií na Babiše. Vždyť například v dubnu před dvěma lety vyšla v Blesku řízeném tehdy Šafrem série nesmyslných článků typu „Babiš týrá husy a odírá lidi i stát“.
V následujícím roce pak Babiš skoupil řadu médií, neboť se blížily senátní a posléze parlamentní volby a preference nově založeného hnutí ANO utěšeně stoupaly. Koupě masového média, jako je Blesk – o jehož akvizici Babiš vyjednával –, by tak byla logickým krokem k tomu odstranit z veřejné sféry podobné smyšlené diskreditační kampaně, jež měly ke standardní kritice daleko, předaleko. Nebýt jich, kdoví, zda by Babišovo budování mediálního kolosu nabralo takového tempa.
Lihový průmysl v Česku je zachráněn. Plzeňský Stock totiž přišel s novou originální zátkou, která barmanům nedovoluje dolévat už vypité lahve nějakým levným šmejdem z tržnice. Média, která zprávu zveřejnila, ale poněkud nelogicky usuzují, že z toho mají barmani radost. Řečeno sportovní terminologií: „Tak určitě.“ Někteří barmani z té čiré radosti, že přijdou o kšeft a nebudou moci s lahvemi podvádět, nejspíše otevřou nějakou tu lahev na oslavu. Samozřejmě bez uzávěru, neboť jich mají hromady.
Miliardáři chtějí vlastní televizi. Kvůli Babišovi