IIR chystá konferenci Účinný marketing

IIR_konference_marketing

IIR_konference_marketing

V uplynulých letech prošly trhy dramatickým obdobím. O tom, že globální krize přinesla řadu negativ jsme z médií slyšeli už dost. Možná je nejvyšší čas podívat se na situaci i z druhé strany. Nebyla krize naopak výzvou, která podnítila k efektivním změnám?

Přední manažeři českého trhu budou o svých zkušenostech referovat na odborné konferenci Účinný marketing – jistý průvodce v nejistých dobách, kterou pro zájemce připravuje společnost Institute for International Research (IIR) v termínu 8.-9. listopadu 2011 v Praze v hotelu Boscolo Carlo IV. „Hubené časy prověřily stabilitu firem i značek po celém světě a adaptovat se na nové podmínky a hledat efektivní řešení byly zásadní úkoly každého marketéra,“ říká Dana Horalíková, Conference producer IIR.

Stěžejním námětem konference proto budou změny a inovace v marketingu následkem krize. Součástí akce bude i jednodenní odborný workshop „Online komunikace – trend i nutnost“, který se bude konat 10. listopadu 2011 také v hotelu Boscolo Carlo IV. Více o konferenci najedete na www.konferenci.cz