Česká spořitelna připravila k dvoustému výročí Mindset kalkulačku. Zjistí váš „skutečný“ věk

Česká spořitelna, ilustrační foto

Česká spořitelna, ilustrační foto Zdroj: Profimedia

onk

Česká spořitelna slaví 200 let od svého založení a k této příležitosti si připravila kampaň „Věk je jen číslo“. Cílem je povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem.

Součástí kampaně je i zábavná „mindset kalkulačka“, kterou najdete na www.silnějšíbudoucnost.cz.

„Mindset kalkulačka vám zabere jen chviličku a třeba zjistíte, že váš přístup k životu a pohled na svět okolo odpovídá úplně jinému věku, než je váš skutečný. Navíc vám kalkulačka doporučí i knížky a filmy, které by vám s ohledem na výsledek mohly sednout,“ dodává Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel agentury VML, která se na kampani podílela.

Kampaň startuje od 12. února a poběží až do konce dubna 2025.

Na kampani opět spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters. Za zmínku rovněž stojí způsob pořízení reklamních fotografií, které vznikly tradiční analogovou cestou. Jejich autorem je Kubo Křížo.

„Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A kdo neriskuje, nemůže vytvořit nic výjimečného. Touhle mantrou se řídí i kampaňový tým České spořitelny a nejinak tomu bylo i při přípravě vizuálů ke 200. narozeninám banky.  V tomto případě to znamenalo sebrat odvahu a kampaň nafotit na klasický filmový materiál neboli analog a vydat se tak na pole současné reklamní fotografie úplně novou cestou, která může značit nový trend,“ říká Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury OAK Prague.

Česká spořitelna vznikla v roce 1825 a je tak nejstarší bankou v Česku. Současně je zde i bankou největší s více než 4,6 miliony klientů. Od roku 2000 je součástí evropské bankovní skupiny Erste.

V poslední době Česká spořitelna zaznamenala rekordní zájem o investování, přičemž klienti nejčastěji směřovali své prostředky do podílových fondů a korporátních dluhopisů. Banka také uvedla na trh limitovanou edici OLED platebních karet s motivem hry Kingdom Come 2, které se mezi zákazníky těší mimořádné popularitě. V kategorii spořicích účtů se snaží podnítit zájem o investice.