OLED karty České spořitelny s motivem Kingdom Come 2 mizí během sekund

OLED svítící karta od České spořitelny

OLED svítící karta od České spořitelny Zdroj: Česká spořitelna

OLED svítící karta od České spořitelny
Záběr ze hry Kingdom Come 2
Kingdom Come: Deliverance 2
Kingdom Come: Deliverance 2
Kingdom Come: Deliverance 2
54 Fotogalerie
jon

Novinka Kingdom Come: Deliverance II od českého studia Warhorse se skvěle prodává, úspěch však slaví i jiní. Česká spořitelna se může pochlubit svou dosud nejúspěšnější gamingovou kampaní.

Banka představila první OLED platební kartu na světě s motivem hlavního hrdiny Jindřicha ze Skalice. Zájem je extrémní – limitovaná edice v počtu dvou tisíc karet se uvolňuje postupně po 100 kusech denně a mizí v řádu sekund. Jakub Kuneš, který má v České spořitelně na starosti oblast gamingu pro server MAM uvedl, že karty byly 4. února rozebrány za devět sekund, den poté dokonce za pět sekund. Na svém LinkedIn profilu Kuneš uvádí, že čtvrteční várka karet byla pryč za šest sekund. 

Vedle OLED karty nabízí Česká spořitelna také tři virtuální platební karty s motivem KCD II a speciální Moneyback program na herní merch. Banka zároveň plánuje další gamingové aktivity.

Úspěch Kingdom Come: Deliverance 2

Dobrodružná hra zasazená do prostředí středověkého Kutnohorska si ve světových recenzích vysloužila vysoká hodnocení: aktuálně průměrně 88 bodů ze 100 podle agregátoru recenzí Metacritic, 89 bodů ze 100 na Opencritic. Ohlasy, zájem hráčů i počáteční prodejní čísla tak překonávají první díl z roku 2018.

„Je celkem jistota, že po prvním měsíci se prodeje budou počítat v milionech kopií a miliardách korun,“ komentoval prodeje nedávno na síti X spolumajitel domácího videoherního e-shopu Xzone Martin Schovanec.

„Celosvětově nejprodávanější hra na Steamu, v předobjednávkách už prodáno odhadem 250 tisíc kusů. Vypadá to opravdu dobře, možná na tři miliony za první měsíc včetně konzolí. Těžko předvídat Čínu, pokud se to uchytí tam, může to být i víc,“ odhadoval na síti známé dřív jako Twitter videoherní publicista Jan Modrák.