Škoda spustila kampaň na omlazený model Yeti

Škoda Yeti

Škoda Yeti

Škoda zahájila kampaň na omlazený model Yeti. Nejintenzivnější část integrované komunikační kampaň bude probíhat v průběhu února a bude využívat všechny kanály. Vedle produktu kampaň komunikuje spojení značky Škoda s Českým olympijským výborem a CZECH TEAMem. Na dalších evropských trzích bude model automobilu postupně uváděn v následujících týdnech.

Televizní kampaň bude probíhat z velké části ve spojení se sportovními přenosy. Nasazeny budou třicetivteřinové televizní spoty a desetivteřinové sponzorské vzkazy, a to zejména na České televizi a stanicích skupiny Nova a Prima.

Kampaň bude rovněž v tištěných médiích - v denících, sportovních, společenských, life-stylových i automobilových titulech. Využito bude dvoustránkových, celostránkových, ale i netradičních formátů. Dále se využívají billboardy, CLV, branding zastávek MHD, velkoformátové reklamy nebo polepy výloh vybraných prodejen se sportovními potřebami. V komunikaci budou zastoupeny rádiové spoty i internetová reklama. Připravena bude i soutěž s QR kódy nebo soutěžní hra ve speciální aplikaci na Facebooku. Součástí kampaně bude také aktivní účast na společném projektu s Českým olympijským výborem – Olympijský park Soči v Praze na Letné. K návštěvě budou návštěvníci zváni prostřednictvím televizní reklamy, rádiových spotů, nebo inzerce.

Parametry kampaně:

Agentura: Leagas Delaney
Kreativní ředitelé: Hermann Waterkamp / Michael Götz / Ole Kleinhans
Account manager: Esther Gibbons
Režisér TV spotu: Curtis Wehrfritz
Produkce: Bistro Films