Developerská společnost Finep představila e-Setkání, alternativu k osobnímu setkání s obchodníkem při výběru nemovitosti.
Reakce obchodníků je logická, přesouvají se do online prostoru. Nová služba e-Setkání je dle developera plnohodnotná alternativa klasického setkání v klientském centru. Vytváří prostor dostupný přímo z prohlížeče, ve kterém obchodník klienta provádí na webu a dalších materiálech. Oba současně po telefonu diskutují nad detaily.
„Každý rok se setkáme s tisíci lidí, vybírajících bydlení. Známe dobře jejich potřeby. Díky tomu víme, že nemovitosti nikdy není možné prodávat jako zboží v eshopu, bez osobního kontaktu, diskuse a odborných rad. Každý klient má svůj příběh a každý vyžaduje individuální řešení, které dokážeme nyní řešit i prostřednictvím nové služby e-Setkání,“ komentuje David J. Wodinský marketingový a obchodní ředitel.
e-Setkání má tři fáze:
- klient si požádá o e-Setkání (online),
- obchodník si s klientem sjedná termín,
- v daném termínu se obchodník s klientem po telefonu a prostřednictvím webové aplikace spojí, odprezentuje nabídku a společně vyberou nové bydlení