Rohlik.cz a Kosik.cz se „perou“ o dříve narozené. Budou z toho těžit senioři?

...

... Zdroj: Shutterstock

Senioři snadno naletí falešným zprávám na internetu (ilustrační foto)
Ne vždycky se vyplatí nakupovat v akci.
3
Fotogalerie

V reakci na spuštění nákupního klubu Plná péče internetového obchodu Košík.cz vydal konkurenční Rohlik.cz prohlášení, kde inzeruje, že seniorům nabízí až o 60 procent snížené ceny na sortiment denní potřeby. Košík přitom uvádí maximální slevy u nově spuštěného programu zatím „jen“ 33 procent.

Ceny zvýhodněných základních potravin jsou však přitom prakticky totožné. Třeba máslo u obou pořídí senioři za 44,90 koruny, litr polotučného mléka za 11,90 koruny a třeba housku za 1,50 koruny.

Oba programy cílící na seniory nabízí také dopravu či vynášku do patra zdarma a také asistenci na telefonu. Mezi oběma e-shopy se jak vidno rozhořel konkurenční boj. A dá se předpokládat, že se obě strany budou snažit nalákat kupující zajímavými nabídkami. Z toho by pak samozřejmě mohli těžit především zákazníci, ať už komfortem nabízených služeb tak především cenami.

Rohlík se svým programem Rohlík bez bariér fungujícím od roku 2017 například v reakci na konkurenci včera oznámil rozšíření služeb o dovážku volně dostupných léku lékárny Benu.