Sazka spustí věrnostní program Sazka Klub

Takhle vypadají sázenky dnes.

Takhle vypadají sázenky dnes. Zdroj: Foto archiv Sazky

Loterijní společnost Sazka ze skupiny KKCG Karla Komárka nabídne v květnu nový věrnostní program Sazka Klub. Fungovat bude prostřednictvím klasické plastové karty, později i v mobilní aplikaci Sazky. V rozhovoru pro Médiář to řekl ředitel marketingu Sazky Aleš Veselý. Program přinese výhody věrným zákazníkům, Sazce také pomůže o sázejících získat kontaktní údaje, napsal web.

„Vedle online sázení chceme usnadnit proces vsazení i zákazníkům v retailové prodejní síti - místo tradičního papírového tiketu si uloží svá oblíbená čísla na zákaznickou kartu, ať už fyzickou, nebo v rámci naší aplikace v mobilním telefonu. Prodejce tak pouze čtečkou načte kartu a zákazník má vsazeno,“ uvedl Veselý. Do Sazka Klubu se lidé budou moci registrovat v prodejních místech s terminálem Sazky.

Díky kontaktu na zákazníka může společnost sázející informovat o výhře. Podle Veselého bude společnost pro členy Sazka Klubu postupně zavádět dodatečné soutěže a promo akce o ceny.

Češi mají věrnostní karty v oblibě. Z loňské studie společnosti GfK vyplývá, že český zákazník má v průměru deset věrnostních karet prodejců, aktivně jich využívá osm. Nejčastěji mají Češi v peněžence věrnostní karty obchodních řetězců, drogerií a lékáren. Podle počtu uživatelů dominuje věrnostní klub Tesco Clubcard, programy drogistických řetězců Teta a dm drogerie markt, lékárny Dr. Max a věrnostní programy Penny Market a Billa.