Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět, jak na to

Zdroj: Shutterstock

Mohlo by se zdát, že je v době krize rozumné šetřit s penězi, ale není to právě okamžik, kdy mohou živnostníci a firmy najít nové zákazníky, zvýšit obraty a vyhrát nad konkurencí?

Ostatně toho si byl již v první polovině minulého století vědom světoznámý průmyslník Henry Ford, který pronesl památnou větu: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ A jak dokládají výzkumy, investovat v krizi se vyplatí i dnes.

Plakátov

Pozitivních přínosů inzerce si je vědom i Jakub Havlín, marketingový manažer Hájek Pet Food, prémiového dovozce krmiv pro psy. Opakovaně proto od loňského léta využívá nabídky Plakátov.cz, e-shopu s billboardy. A to pro propagaci svého e-shopu Topkrmiva.cz.

„Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. Se službami Plakátova jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje,“ vysvětluje důvody Jakub Havlín. Kýžený efekt mu přinesla hned první, dva měsíce trvající kampaň. Využil v ní sedmnáct venkovních reklamních ploch.

Výhodou reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách je její jednoduchá a rychlá realizace s minimálními náklady. Přitom neunikne pozornosti téměř žádného potencionálního zákazníka, ať již se pohybuje pěšky, autem nebo třeba veřejnou dopravou.

Plakátov

„Pro inzerci na billboardech stačí každému grafika, s níž umíme zákazníkovi v případě jeho zájmu pomoct, stejně jako s kreativním nápadem. Pak už si jen vybere lokalitu a konkrétní plochy, období kampaně a případně částku, jakou do nich chce nebo může investovat. Námi uváděné ceny jsou již konečné, včetně tisku a výlepu,“ nastiňuje jednoduchost Ferdinand Kraus, šéf Plakátova, s tím, že zákazník může inzercí cílit i lokálně podle místa podnikání.