ČSOB spouští v Liberci pilotní pobočku bez bankéřů
ČSOB otevřela v Liberci první digitální pobočku v České republice pod názvem ČSOB NaMobilu. Namísto tradičních bankéřů zde klientům pomohou asistenti, kteří je provedou nabídkou online služeb.
„Neustále vylepšujeme naši mobilní aplikaci Smart s digitální asistentkou Kate a nyní přicházíme s dalším krokem – konceptem digitálních poboček ČSOB NaMobilu. Tyto pobočky zcela mění běžný standard: nenajdete zde tradiční bankéře, přepážky, lístečky s pořadovým číslem ani hotovost. Jsou zde jen klienti, jejich mobilní zařízení a naši asistenti, kteří jim pomohou efektivně spravovat finance přímo v jejich mobilu,“ vysvětluje Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail.
První pobočka ČSOB NaMobilu byla otevřena už 2. ledna na Soukenném náměstí v Obchodním centru Forum v Liberci. Doposud však fungovala v testovacím režimu. Nyní je pilotní projekt naplno spuštěn.
Pobočka je určena široké veřejnosti – od začátečníků, až po pokročilé uživatele hledající nové tipy a triky v online bankovnictví. Klienti si zde osvojí nejen funkce mobilní aplikace Smart s virtuální asistentkou Kate, ale také jednoduché způsoby, jak si rychle vyřídit své bankovní záležitosti. V případě složitějších požadavků mají k dispozici vzdáleného bankéře v soukromém prostředí.
Zkušenosti z pilotního provozu této první digitální pobočky banka využije k optimalizaci budoucích poboček.
Bankovní pobočku plnou nejnovějších technologií plánuje na podzim otevřít i Česká spořitelna. Kromě moderních digitálních nástrojů zde chce Spořitelna nabídnout i zónu zaměřenou na finanční zdraví a prostor pro edukativní setkání, které pomůže klientům lépe se zorientovat ve světě financí.