Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nabídne finanční informace přímo v aplikaci
Raiffeisenbank představuje InfoZónu, novou sekci v mobilním bankovnictví zaměřenou na informace ze světa financí i běžného života. Raiffeisenbank proto novou sekci vytvořila společně s uživateli na základě jejich zpětné vazby a konkrétních podnětů.
„Poslouchali jsme, jak naši klienti aplikaci používají, co v ní postrádají a jaké informace by chtěli mít po ruce. Chtěli jsme pro ně vytvořit prostor, který bude přehledný, srozumitelný a nabídne jistotu, že to, co čtou, je ověřené a aktuální,“ říká Tereza Kaiseršotová, tisková mluvčí Raiffeisenbank.
Nová část mobilního bankovnictví obohacuje aplikaci o praktický a užitečný obsah, který pomáhá uživatelům lépe se orientovat v oblasti financí. Nejde o další prostor pro reklamu nebo prodej, ale o místo, kde zákazníci získají smysluplné informace, které jim pomáhají v běžných situacích. Každý článek, video nebo návod se zaměřuje na skutečné potřeby lidí, jako jsou úspory, investice, bydlení, bezpečnost při platbách, nebo tipy, jak efektivně využívat aplikaci.
Vedle článků bude InfoZóna postupně nabízet také návody krok za krokem, podcasty a krátká videa. „Už v první fázi jsme do testování zapojili stovky klientů, abychom zjistili, jaký typ obsahu pro ně má největší hodnotu. Díky modulární architektuře ji navíc můžeme dál rozšiřovat o nové formáty, témata a personalizaci obsahu,“ říká David Libich, marketingový manažer Raiffeisenbank.














