Raiffeisenbank opět rozšiřuje funkce své mobilní aplikace

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Raiffeisenbank

onk

Nově mohou klienti Raiffeisenbank zadávat žádosti o výběr hotovosti na pobočce, nastavovat cílová data spoření nebo sledovat doručení nových kreditních karet. Další změny se týkají vylepšení přehlednosti a personalizace uživatelského rozhraní.

Hlavní novinkou je možnost naplánovat výběr hotovosti na pobočce přímo z mobilní aplikace. Klient si zvolí konkrétní pobočku s pokladnou, částku i formu hotovosti (bankovky/mince) a následně datum, kdy si hotovost vyzvedne. Vše přehledně ověří a potvrdí pomocí S-PINu. Výběr se zobrazí v sekci Schůzky a výběry na pobočce.

„Hlášení výběru v hotovosti sice nebudou používat stovky tisíc klientů, nicméně máme takové, kteří denně pracují s hotovostí a pro své podnikání potřebují konkrétní hodnoty bankovek a mincí. A ty si nyní díky hlášení výběru mohou předem zvolit,“ říká Vratislav Kříž, vedoucí týmu mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

Aplikace také nově umožňuje nastavit si datum pro dosažení spořicího cíle. U cílů, ke kterým je aktivováno tzv. Drobné spoření, je nyní tato informace viditelná díky novému štítku přímo v jejich přehledu. Filtr transakční historie pak prošel redesignem a nově umožňuje detailnější nastavení, a to podle směru platby, časového období, částky, typu platby i kategorií.

Drobnými novinkami jsou také úprava detailu transakce v historii plateb, možnost přidat poznámku při sjednání schůzky na pobočce nebo sledování doručení kreditní karty přímo v jejím detailu.

Před nedávnem inovovala aplikaci také Air Bank. Vylepšený Chytrý přehled stále zobrazuje to nejdůležitější rovnou na hlavní obrazovce, ale ve vizuálně přehlednější a čistší podobě. Banka slibuje i rychlejší přístup k penězům a vše důležité hned po otevření aplikace.