Mall Pay vydal již tisícovku skipovacích karet, na letošek plánuje další novinky

.

. Zdroj: Shutterstock

Fintechu Mall Pay se loni dařilo. Zisk licence na poskytování platebních služeb a uvedení nové platební karty přispělo ke zprostředkování plateb v řádu stovek milionů korun. V meziročním srovnání to znamená dvojnásobný růst. 

Za nárůstem transakcí stojí především raketový start nových skipovacích účtů, které Mall Pay představil v říjnu. Účty s vlastní skipovací platební kartou – tedy Plus a Komplet – aktivovala více než tisícovka nových klientů. I díky tomu, že s kartami je možné platit jak online, tak v kamenných obchodech, uskuteční uživatel s kartou průměrně pětkrát více transakcí než s pomocí běžného skipovací tlačítka.

Oproti loňsku tak výrazně stoupl počet nákupů zboží denní potřeby včetně potravin nebo využívání odložené platby u online služeb. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160.

Tempo růstu si chce Mall Pay udržet i letos – chystá tak hned několik novinek. Fintech plánuje například zjednodušení onboardingu při zřizování účtů, k fyzickým kartám přibudou i virtuální a zároveň se výrazně rozšíří nabídka doplňkových služeb pro klienty. Představí i nové produkty – například investice propojené se skipovací kartou.