Účet u Twista má aktuálně pětašedesát tisíc lidí, firma spolupracuje s 800 e-shopy.
Twisto, česká platební aplikace spojená s kartou Mastercard, oslavila 30. června 6 let od svého založení. Startup začínal s myšlenkou usnadnit Čechům nákupy na e-shopech, jelikož oproti ostatním evropským jsme nakupovali především na dobírku.
Na název Twisto přivedl zakladatele a současného šéfa Twista, Michala Šmídu wrap Twister (twist, neboli překroucení). Ono překroucení trhu (nákupů na dobírku) bylo jakousi nosnou ideou, se kterou Twisto zakládal.
Výjimečná investice 14 milionů eur do Twista je podepsaná 💸. Přečtěte si, co i díky ní letos chystáme. Který z našich plánů vás nejvíc zaujal?
— Twisto.cz (@Twistocz) May 20, 2019
👉 https://t.co/5yP9cIaWWH
Během té doby se Twistu podařilo přijít s několika inovativními funkcemi, které obohatily svět placení – například Twisto Snap (hrazení účtů za pomoci vyfocení složenky či faktury), Twisto Split (funkce pro rozdělování společných účtů mezi přáteli), online platba na klik, nebo speciální platební náramek s čipem, který slouží jako bezkontaktní platební karta. Jako jedno z prvních v Česku také Twisto letos spustilo Apple Pay.
Twisto se nedávno pochlubilo, že od investorů získalo částku 14 milionů eur (cca 350 milionů korun), které použije pro další rozvoj platformy. Chystá se například možnost splátkovat větší nákupy, třeba koupi iPhonu, který si budete moct u Twista i pojistit.
Společnost má ambice prorazit do celého regionu CEE (střední a východní Evropa). Už dnes úspěšně roste v Polsku a chce se také podílet na minimalizaci produkce plastu tím, že postupně nahradí klasické karty alternativními platbami.