Komerční banka zjednodušila ceník a láká na možnost zdarma vyzkoušet i prestižní služby

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Komerční banka
Komerční Banka
KB port brno
KB Port Brno
KB Port Brno
8
Fotogalerie

Komerční banka inovovala svůj ceník. Zjednodušila jej a o polovinu zkrátila. Souhrn nejvyužívanějších služeb KB včetně informace, zda jsou zdarma či zpoplatněny, mohou klienti zjistit i z jednostránkových ceníků, které jsou k dispozici rovněž na webových stránkách banky.

„Nové ceníky jsou nyní maximálně srozumitelné a bez zbytečných textů a duplicit. KB navíc, jako jedna z mála bank na českém trhu, nabízí možnost si služby zcela zdarma vyzkoušet. A to včetně těch prémiových,“ uvedl Lukáš Hájek, manažer Zákaznické zkušenosti v KB.

Banka například zrušila a z ceníku odstranila poplatky, jako jsou ty za změnu PIN, za zjištění zůstatku nebo za výběr hotovosti, dále poplatky za vedení služby MojeBanka / MojeBanka

Zjednodušování se rovněž odráží i v nastavování služeb. „Správu platebních karet a změny vybraných parametrů lze provést prostřednictvím internetového nebo mobilního bankovnictví zdarma a on-line v reálném čase. Nově je možné kartu také dočasně zablokovat a po vyřešení nečekané situace ji opět odblokovat. Zdarma jsou i vklady a výběry hotovosti z bankomatů KB, stejně tak jako změna PIN či dotaz na zůstatek,“ dodává Lukáš Hájek.