Komerční banka inovuje. Klienti si budou moci zobrazit své účty u jiných bank

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Komerční banka, a.s.
2
Fotogalerie

Klienti Komerční banky, kteří mají účty u České spořitelny nebo Air Bank, si budou moci tyto účty propojit jak s internetovým bankovnictvím MojeBanka, tak i s Mobilní bankou KB. V první fázi bude možné kontrolovat zůstatek a transakční historii, následovat bude možnost aktivního zadávání plateb. Banka slibuje i napojení dalších bank.

„V příštím roce bychom chtěli učinit další významný krok, který klientům umožní přímo přes digitální aplikace KB zadávat platby ze svých účtů u připojených bank a rozšíření těchto služeb i pro naše firemní klienty,“ komentuje Martin Sládeček, Open Banking Manager.

Kromě možnosti mít pod kontrolou své účty vedené v jiných bankách, banka brzy svým klientům umožní i využívat služby Komerční banky prostřednictvím aplikací a služeb třetích stran (například FinTech společnosti) prostřednictvím tzv. API služeb v souladu s evropskou regulací PSD2.