Po klientech Citibank „slupla“ Raiffeisenbank i zákazníky Zuna

Platební karta Zuno bank

Platební karta Zuno bank Zdroj: Aleš Pospíšil

Pobočka Raiffeisenbank
Zuno srdce
3
Fotogalerie

„Děkujeme za skvělých 2 144 dní se Zuno,“ toto sdělení nyní visí na webu zuno.cz s dodatkem, že 2. června 2017 ukončila bývalá internetová banka svou činnost. K tomuto datu mateřská „Raiffka“ přebrala veškerá aktiva i pasiva Zuna. Nutno podotknout, že Zuno bylo od začátku svého působení ve ztrátě, ze které se nedařilo vymanit, což byl i důvod proč byla nejdříve na prodej a následně stažena pod Raiffeisenbank.

Raiffeisenbank naznačuje, že tímto krokem odfiltrovala neaktivní a nebonitní klienty, respektive, že výrazná část aktivních klientů Zuna přijala nabídku na otevření účtu a začala využívat i další služby.

„Jednalo se zejména o movitější klientelu - v průměru si bývalý klient Zuno převedl do Raiffeisenbank 400 000 Kč. Navíc na cca 75 procent těchto převedených účtů směřuje výplata klienta. Raiffeisenbank se tak pro tyto klienty stala hlavní bankou,“ tvrdí Raiffeisenbank v tiskové zprávě.

Klienti Zuna měli možnost získat eKonto Smart bez poplatku (při kreditním obratu 15 tisíc) a dokonce i smartphone od Samsungu, to je ale jen s tříletým úpisem. Vedle toho zachovala Raiffeisenbank klientům Zuna stejné podmínky pro úvěrové produkty, za jakých byly poskytnuty, tzn. úrokovou sazbu, výši splátky i doba, po kterou klient úvěr splácí.