Spořka: Penzijní spoření lze nově sjednat v internetovém bankovnictví

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia

Ilustrační foto
2 Fotogalerie
Kamila Ondráčková

Pro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky. Celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce mohou provést přímo v internetovém bankovnictví George.

Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze sjednat digitálně.

„Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail,” říká Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna – penzijní společnosti.

„Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci,” dodává Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.