Spořka: Penzijní spoření lze nově sjednat v internetovém bankovnictví

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia

Ilustrační foto
2
Fotogalerie

Pro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky. Celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce mohou provést přímo v internetovém bankovnictví George.

Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze sjednat digitálně.

„Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail,” říká Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna – penzijní společnosti.

„Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci,” dodává Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.