Air Bank startuje kampaň „100 důvodů“. Ukazuje, jak banka zjednodušila svět financí
Air Bank spouští reklamní kampaň „100 důvodů“. Koncept vychází z dlouhodobé strategie banky zjednodušovat lidem práci s financemi. Hlavním sdělením kampaně je „100x více důvodů, proč i banku můžete mít rádi“.
Air Bank je na trhu 13 let a nyní patří mezi největší banky na českém trhu s 1,5 milionem klientů. „Náš nový komunikační koncept stojí na jednoduchém principu: ukazujeme konkrétní způsoby, kterými jsme za 13 let existence Air Bank odstranili více než sto různých komplikací při práci s penězi," říká Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
Nová kampaň se zaměří na představení konkrétních inovací, vylepšení ale i zákaznického přístupu, kterými Air Bank usnadňuje svým klientům život. Patří mezi ně například zobrazování majitele účtu při zadávání platby, přehledný jednostránkový ceník, věrnostní výhody pro stávající klienty, možnost zvládnout vše v aplikaci, ale i fakt, že na pobočku můžete přijít třeba i s domácím mazlíčkem.
„Může se jednat o drobnosti, které ale ve výsledku mají velký vliv na uživatelskou zkušenost klienta, ale i zásadní věci, jako je možnost předčasného splacení hypotéky bez poplatku, rozložení splátek nebo investování v aplikaci v rodném jazyce. Číslo sto tedy není náhodné – je to skutečný počet inovací a vylepšení, s kterými jsme přišli, abychom bankovnictví udělali jednodušší," dodává Oldřich Dostál.
Kampaň startuje 3. března první sérií reklamních spotů na TV Nova a v online prostředí a je doplněna o OOH plochy. Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank.