Česká spořitelna spouští službu Odměny, nabídne vyšší úrok na spoření či akcie Erste

Česká spořitelna_pobočka

Česká spořitelna_pobočka Zdroj: Česká spořitelna

Nabídka nové služby Odměny od Spořitelny
Služba Odměny
3 Fotogalerie
onk

Česká spořitelna začíná testovat novou službu Odměny. Ta nabídne vyšší úrok na spoření, výhodnější směnný kurz, ale také akcie Erste zdarma, dálniční známku, předplatné AlzaPlus+ a další benefity klientům, kteří zlepší své finanční zdraví skrze spoření, pravidelné investice nebo pojištění.

Spořitelna plánuje novým programem motivovat klienty k zlepšování jejich finančního zdraví, ovšem také stát se jejich primární bankou. Službu Odměny banka zatím spustila v testovacím provozu pouze pro klienty v Královehradeckém kraji.

Jak funguje služba Odměny

Klienti budou sbírat body za zvyšování svého finančního zdraví ve třech základních oblastech finančního zdraví.

Služba OdměnySlužba Odměny | Zdroj: Česká spořitelna

Poté si vyberou odměny na čtyřech různých úrovních podle toho, kolik bodů v daném roce dosáhli. Za každou dosaženou úroveň si klient může vybrat jednou ročně právě jednu odměnu.

Klient, který v daném roce nasbíral dostatek bodů a postoupil až na čtvrtou úroveň, může získat celkem čtyři odměny, každou s platností 12 měsíců od aktivace.

Nabídka nové služby Odměny od SpořitelnyNabídka nové služby Odměny od Spořitelny | Zdroj: Česká spořitelna

„Služba Odměny navazuje na nový způsob úročení spořicích účtů, který Spořitelna představila v roce 2024. Zde jsme si poprvé vyzkoušeli, že motivace klientů k zlepšování jejich finančního zdraví funguje. Pravidelné investice jako podmínku vyššího úroku na spořicím účtu využívá stále více klientů a počet pravidelných investorů byl i proto loni rekordní,” říká Filip Zeman, který ve Spořitelně odpovídá za digitální bankovnictví

„Z našich dat víme, že dvě třetiny klientů dosáhne nejčastěji na úroveň nula a jedna. Je to způsobeno více důvody. Buď se na budoucnost nepřipravují vůbec, nebo se připravují nedostatečně. Dalším důvodem může být i fakt, že využívají finanční produkty a služby v jiných bankách,” říká Martin Rosa, produktový manažer České spořitelny a pokračuje: „S novým systémem odměn chceme klienty co nejvíce motivovat k tomu, abychom se pro ně stali jejich primární bankou a mohli je tak efektivně podporovat na cestě k finančnímu zdraví. Zároveň jim budou odměnou ty nejlepší benefity.”

„Pro pilotní provoz jsme si Královéhradecký kraj vybrali záměrně. Jeho sociodemografické složení velmi dobře odráží strukturu obyvatel celé ČR. Věříme tak, že díky tomu budeme schopni získaná data věrohodně vyhodnotit a nabídku odměn nadále vylepšovat, aby byla atraktivní pro co nejvíce klientů,“ dodává Martin Rosa.