ČSOB s Mastercard představují Účet na rozjezd. Ve hře je odměna pro nové klienty
ČSOB ve spolupráci s Mastercard spouští kampaň Účet na rozjezd, která cílí na mladé lidi ve věku od 18 do 26 let. Těm má pomoci zvládnout první kroky k samostatnosti v oblasti nakládání s penězi nebo zhodnocení úspor. Vedle účtu mohou noví klienti získat odměnu až 3 000 korun.
„Začátek dospělého života bývá finančně náročný. Náklady rostou, rodiče už všechny účty nezaplatí a peníze často mizí rychle po výplatě. Proto přicházíme s iniciativou, která mladým pomůže rozjet se s větší jistotou. Za založení našeho účtu pro mladé získají atraktivní benefit, kromě toho je provedeme hned několika možnostmi, jak začít peníze zhodnocovat,“ říká Martin Procházka, ředitel pro oblast Retailové klientely ve skupině ČSOB.
Kampaň běží od 1. května do 30. června 2025. Každý, kdo si v tomto období založí nový bankovní účet, a přitom splňuje věkovou hranici, může během následujících 12 měsíců čerpat odměnu. Za každý měsíc, kdy alespoň pětkrát zaplatí kartou, dostane nový klient 250 korun, dohromady tedy až 3 000 korun. Nezáleží přitom na tom, zda zaplatil fyzickou kartou nebo mobilem, hodinkami či třeba platebním prstenem.
Účet na rozjezd má ale především za úkol ukázat klientům několik možností, jak mohou v rámci skupiny ČSOB peníze začít zhodnocovat. Například za sjednání investičního účtu u Patria Finance získají 3 000 korun na poplatky za obchodování.
Účet na rozjezd je dalším krokem v dlouhodobé strategii ČSOB cílené na mladou generaci, jejíž součástí je v posledním roce například partnerství s festivalem Beats For Love nebo Univerzitní ligou ledního hokeje.
S akčními kampaněmi bank se roztrhl pytel. V boji získat co nejvíc nových klientů nastavují bankovní domy nové a nové bonusy. Jde například o odměny pro děti, studenty, seniory nebo také pro živnostníky.